Neen. Bij onze agenda hoort een standaard website die wij publiceren voor je. Ook kan de agenda in je eigen website geïntegreerd worden.
We werken met custom fields, je kunt dus bij je klantfiche of afspraak zoveel extra velden toevoegen als nodig is.
Indien jullie ook op zoek zijn naar tele-secretariaat dan kunnen wij daar ook in voorzien.
Afhankelijk welke opties je toekent kan een klant een afspraak maken en zelf volledig beheren. De keuze is aan jou wat je klant al dan niet mag.
Vanuit je dashboard heb je een volledig overzicht van alle afspraken per locatie, personeelslid, datum. Heel overzichtelijk en het overzicht dat jij wilt.
Zeker dat kan. Je kan ons systeem koppelen aan je Gmail of office365 agenda.
Je klant kan direct indien je wilt een betaling uitvoeren. Mollie Payment Gateway, is tevens de goedkoopste en heeft tal van opties, Kredietkaarten, Bancontact, …
Je vraag niet beantwoord? Geen nood, neem contact met ons en wij helpen je graag verder.