afspraken agenda

FAQ

Waarmee kunnen wij jou helpen?

meest gestelde vragen

Meest gestelde vragen

Neen. Bij onze agenda hoort een standaard website die wij publiceren voor je.  Ook kan de agenda in je eigen website geïntegreerd worden. 

Automatische afspraakherinneringen zijn een effectieve manier om het aantal no-shows drastisch te verminderen.
Automatische herinneringsberichten kunnen per e-mail (gratis) of SMS (extra kosten van toepassing) worden verzonden.

We werken met custom fields, je kunt dus bij je klantfiche of afspraak zoveel extra velden toevoegen als nodig is. 

Indien jullie ook op zoek zijn naar tele-secretariaat dan kunnen wij daar ook in voorzien. 

Afhankelijk welke opties je toekent kan een klant een afspraak maken en zelf volledig beheren. De keuze is aan jou wat je klant al dan niet mag.

Vanuit je dashboard heb je een volledig overzicht van alle afspraken per locatie, personeelslid, datum.  Heel overzichtelijk en het overzicht dat jij wilt. 

Zeker dat kan. Je kan ons systeem koppelen aan je Gmail of office365 agenda.

Je klant kan direct indien je wilt een betaling uitvoeren. Mollie Payment Gateway, is tevens de goedkoopste en heeft tal van opties, Kredietkaarten, Bancontact, …

Een andere vraag?

Je vraag niet beantwoord? Geen nood, neem contact met ons en wij helpen je graag verder.